Satu keluarga, satu ivmist satu ivkids - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Satu keluarga, satu ivmist satu ivkids

12 October 2017

Satu keluarga, satu ivmist satu ivkids

Teks: Siti Rahimah Abu Bakar


Penyakit datang tanpa diminta. Terutamanya sakit demam, batuk, selsema. Apabila tiba, ianya mudah berpindah kepada individu sekitar terutamanya anak kecil.

Bukan kita minta adanya penyakit. Tapi sebagai persiapan awal, apa kata kita siapkan diri dengan 'senjata perang' bagi melawan virus ini apabila ia tiba-tiba datang. 'Senjata' yang sangat mujarab ini yang dinamakan IvMist (untuk dewasa) dan IvKids (untuk kanak-kanak dan bayi).

Jom kita dapatkan senjata ini. Satu keluarga,  satu Ivmist dan Ivkids. Ianya bukan hanya untuk rawatan biasa, malah mujarab untuk merawat pelbagai penyakit.

Mari kita kenali apa perbezaan IVMmist dan IVKids.



IVMist 

Mempunyai kesan sedikit panas dan berangin yang aromatik dan sangat selesa. Kesan ini bukanlah jangka masa yang lama tetapi hanya sebentar sahaja. Sebab itu disarankan bagi yang kerap mengalami selsema menghidu sedalam dalamnya dan sangat selesa.



IVKids 

Bayi seawal umur sehari sehingga umur 6 tahun boleh menggunakannya. 
Ianya tidak panas tetapi berangin sejuk bagi memberi keselesaan kepada si kecil.
Sangat sesuai digunakan bagi si kecil yang kembung, meragam, batuk-batuk dan sebagainya.
Walaupun ianya tidak panas, namun khasiatnya masih sama seperti ivmist.




Cegah Sebelum Sakit

Marilah kita jadikan amalan harian kita dengan memakai IV mist dan IV kids selepas mandi, solat atau di mana situasi sekalipun terutama bagi mereka yang mempunyai masalah kulit. 

IVMist juga boleh digunakan untuk membuang angin dalam badan, sengal sengal badan, tegang urat, sakit pinggang,sakit lutut dan lain-lain penyakit.
.
Anda nak cuba dan order ivmist mahupun ivkids, boleh order di SINI ya.  

No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com