Pendapatan Sampingan, Perlu atau Tidak? - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Pendapatan Sampingan, Perlu atau Tidak?

02 February 2019

Pendapatan Sampingan, Perlu atau Tidak?



Hujung bulan dapat gaji, senyum lebar saja kan. Tapi tak sampai seminggu, licin dah habis semua gaji.

Bukan membeli apa pun. Beli barang keperluan sahaja, tapi macam tidak cukup saja gaji sebulan. Itu belum lagi keinginan hendak beli barang kehendak itu ini.

Barang kehendak terpaksa postpone beli gaji bulan depan, sebab tidak cukup duit bulan ini. Tapi, bila dapat gaji bulan depan pun sama, tak dapat beli lagi. Postpone lagi. Penatlah hidup macam ini.

Kos sara hidup kat Malaysia sekarang ni makin tinggi, harga barang semua naik. Naiknya cepat, turunnya tidak. Yang jadi masalahnya, gaji rakyat tidak juga naik-naik. Jadi, macamana nak tampung belanja bulan-bulan.

Pendapatan Sampingan

Salah satu cara nak tampung belanja itu adalah dengan buat dua kerja dalam satu hari. Dapatlah side income, bolehlah nak cover belanja dapur.

Hendak buat kerja apa untuk dapat side income ya? Siang sudah kerja, malam kerja juga nanti tak terjaga pula suami dan anak-anak.

Ni ha, Kak Imah nak offer pada anda yang mana hendak buat income tepi untuk sertai Kak Imah buat bisnes shaklee. Bolehlah bantu suami tambah pendapatan. Tidak perlu masa yang banyak pun, bisnes secara online sahaja, bila-bila masa lapang saja sudah boleh on.

Bab modal tidak perlu risau, hanya RM65 permulaan untuk daftar sebagai ahli, dan anda sudah boleh terus berbisnes shaklee. Berkenaan produk, tak perlu risau hendak beli produk untuk simpan stok, order online sahaja nanti shaklee akan poskan.

Apa yang bestnya bisnes shaklee ni?


Produk shaklee ini sudah bertapak lama, sejak 100 tahun lalu. Memang telah terbukti siap ada kajian klinikal yang proven lagi, Jadi, anda tidak perlu risau kelulusan KKM serta sijil halal, semua ada.

Yang menariknya, anda boleh dapat bonus tau bulanan dan juga bonus kereta. Yang lagi best jika betul-betul buat, anda juga boleh bercuti ke luar negara free sahaja sebab shaklee sponsor. Anda hanya perlu bawa duit untuk membeli belah sahaja.

Tapi denga syarat, janji siapa buat, dia dapat. Itu sahaja kaedahnya. Kalau tidak buat betul, tunggu goyang kaki sahaja, buatlah kerja apapun takkan dapat hasil juga bukan?

Family shaklee pun selalu buat seminar, kelas, bengkel. Jadi anda tidak perlu risau jika tidak pandai bisnes. Kak Imah akan bantu anda buat sampai jadi.

Jadi, anda yang nak dapat side income boleh terus hubungi Kak Imah ya di 010-5511909. In Shaa Allah, Kak Imah tunjuk jalannya.

Yang mahu dapat free register, anda boleh dapatkan promosi sepanjang Februari 2019 ini. Pembelian mana-mana starter pack, anda jimat 10% dan dapat bonus serta free membership. Dah berdaftar, anda sudah boleh terus berbisnes. Untung betul bukan?
.

No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com