Sambutan Hari Lahir Adawiyah - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Sambutan Hari Lahir Adawiyah

08 October 2016

Sambutan Hari Lahir Adawiyah

#entri 62

Teks: Siti Rahimah Abu Bakar

Selamat hari lahir Nur Rabi'atul Adawiyah bt Mohd Azizan. Lepas seminggu baru dapat sambut. Pertama kali Adawiyah sambut hari lahir. Bukan senang nak ambil gambar dia pegang pisau potong kek. Nasib baik sepupunya, Thaqeef Al Isymal (abang lom) dan Thaniya Nur Iman (kak niya) ada datang. Jadi, kita ajak abang lom dan kak niya potong kek sama-sama.

Suka betul Adawiyah tengok kek ada gambar dia bersama kartun Didi & Friends. Terima kasih kepada sahabat, Kak Wan Hamidah untuk gambar (edible image) yang sangat cantik tu. Kalau ada siapa-siapa nak tempah kek dengan gambar-gambar lawa-lawa, boleh tempah dengan kak wan ni tau. Kalau nak buat 'topper' untuk kek pun boleh.

Kek yang gebu pula dari kak Linda (facebook: Just PieTart). Terima kasih kak Linda buatkan kek yang cantik-cantik untuk Adawiyah walaupun tengah sibuk dengan kelas kek. Kak Linda ni juga deorang guru masakan roti dan kek tau. Jadi, siapa-siapa yang tinggal di Terengganu, nak belajar buat kek, boleh hubungi Kak Linda ni. Siapa yang nak tempah kek, boleh pergi je ke kedai dia kat Pasar Batu 6, Kuala Nerus (Kedai kek Al-Baroqah kalau tak silap saya).

Terima kasih juga utk cik bin dan acik lia yang belikan kek Doraemon comel untuk Adawiyah.

Terima kasih juga  abang lom dan kak niya serta ibu abahnya yang bagi hadiah comel dan bermanfaat kepada Adawiyah. 😘😘😃

Dan yang paling penting, terima kasih kepada tok (nenek Adawiyah) yang bersusah payah sediakan makanan, bihun goreng hari ini.

Terima kasih semua.

Adawiyah sudah besar. Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com