IV Mist Penawar Penyakit - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: IV Mist Penawar Penyakit

10 September 2017

IV Mist Penawar Penyakit

Anda ada masalah resdung? Anda tahu tak apa itu resdung? Dari mana ia datang?





Resdung sebenarnya berpunca daripada jangkitan bakteria ke atas hidung dan rongga-rongga sekitar bahagian dalaman tulang muka yang bersambung ke hidung melalui saluran-saluran yang sanga kecil yang dipanggil sinus.

Penyaki resdung bukan sekadar mengganggu aktiviti fizikal tetapi juga mengganggu kesihatan mental anda. Ini kerana pesakit resdung sangat mudah mengalami sakit kepala serta kesukaran untuk bernafas sehingga mengganggu aktiviti harian anda.

 Kebiasaannya mereka yang mengalami masalah resdung akan kerap bersin, alami dengkuran kronik, batuk, gatal-gatal hidung serta sentiasa berasa letih dan sakit kepala pada waktu pagi. Jika ianya dibiarkan semakin kronik, ia mampu mengakibatkan telinga pengidap resdung menjadi pekak.

Sakit resdung ini sangat mengganggu aktiviti seharian. Bagaimana nak rawat resdung ya? 
Hari ini kak Imah nak kongsi dengan anda semua tentang salah satu cara merawat resdung secara semulajadi tanpa pengambilan ubat-ubatan kimia. Anda tak perlu ke pusat rawatan resdung yang memakan belanja besar untuk mendapatkan pelbagai jenis rawatan resdung.


Anda pernah dengar tak tentang IV Mist? 




IV Mist merupakan produk berunsurkan bahan-bahan dari alam semulajadi. Tidak sama seperti produk yang lain, IV Mist dicipta khusus untuk membantu mengurangkan penyakit seperti resdung, migrain, asma, dan sebagainya.

Ianya diformulasikan daripada ramuan herba-herba organik terpilih dan dikilangkan oleh pengilang muslim  yang selamat untuk digunakan. Dan yang penting IV Mist ini merupakan produk halal. Ianya 100% bahan organik dan tidak mendatangkan kesan sampingan kepada pengguna. Ianya juga telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.


Cara Penggunaan IV Mist

Cara menggunakan IV Mist ini sangat mudah dan mampu menjimatkan masa anda. Apa yang perlu anda lakukan ialah hanya sembur-sembur sahaja di tempat yang berkenaan. InsyaAllah anda akan kembali segar dan sihat. Ianya selamat, mudah dan InsyaAllah membantu anda menyelesaikan pelbagai penyakit

Bagi yang beragama Islam, sebelum menggunakan IV Mist, mulakan dengan membaca Bismillah dan Selawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W sebanyak 3 kali. Kemudian sembur IV Mist seperti cara berikut:

Penyakit Resdung dan Selsema
  • Sembur IV Mist di tapak tangan dahulu, kemudian sapu di tepi hidung, dahi, celah/antara kening. Letakkan sedikit di dalam hidung dan sedut baunya.
  • Sembur di leher, dada dan sapu biar rata. Sembur sedikit di atas kepala untuk meringankan rasa berat kepala.



Sakit Gigi
  • Sembur di pipi kawasan yang sakit gigi dan gunakan putik kapas untuk disapukan ke gusi yang sakit atau sapu di celah gigi yang berlubang.



Buasir
  • Sembur dahulu di jari dan lumur di lubang dubur atau jolok ke dalam lubang dubur.
Migrain
  • Sembur di atas ubun-ubun kepala dan kemudian picit-picit atau buat urutan di kepala bagi melegakan sakit kepala.
Senggugut
  • Sapu di bahagian perut (bawah pusat/kawasan pundi kencing).
Jerawat
  • Sembur di tangan dan kemudian sapu pada kawasan jerawat.





Sakit-sakit Lain seperti: 
  1. Sakit Otot
  2. Sakit Pinggang
  3. Lenguh-lenguh
  4. Sakit kepala
  5. Sakit sendi
  6. Sakit perut
  7. Gatal
  8. Kurap 
  9. Panau
  10. Terkena air panas
  11. Gout
  12. Kuku cekam
  13. Terkena gigitan serangga berbisa
  • Hanya perlu semburkan pada kawasan berkenaan dan sapu sehingga rata.




Semua kesan dan kelebihan produk dirujuk pada testimoni dan maklumbalas dari pengguna IV Mist.

Bagi anda yang ingin mendapatkan IV MIst, boleh order di SINI ya.  


Rujukan:
ivmist.com

No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com