KENAPA PERLU MULAKAN BISNES SHAKLEE DARI SEKARANG? - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: KENAPA PERLU MULAKAN BISNES SHAKLEE DARI SEKARANG?

27 May 2020

KENAPA PERLU MULAKAN BISNES SHAKLEE DARI SEKARANG?


 7 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MULAKAN BISNES SHAKLEE SEKARANG






    Daftar keahlian serendah RM35 SAHAJA.

-       Memulakan bisnes Shaklee anda tak perlukan modal sampai beribu-ribu pun. Hanya RM35.00 sahaja. Ya memang itulah jumlahnya. Seterusnya anda perlu pilih upline atau leader yang bakal membimbing anda untuk berjaya. Nak senang wasap saja Imah www.wasap.my/601156241909 Imah bantu dari A to Z.

2   Bisnes yang sangat mudah.

-       Ya bisnes Shaklee adalah bisnes yang paling mudah untuk dijalankan. Hanya ‘duplicate’ apa yang Imah telah buat untuk menikmati bonus beribu-ribu dari Shaklee setiap bulan. Apa yang paling penting adalah kesanggupan untuk belajar dan komited. Imah dah alami sendiri jadi Imah nak bantu share kepada anda semua. Biar kita sama-sama berjaya dan bebas kewangan.

 Kita sebagai duta kepada produk yang kita jual

-       Sebelum kita jual produk kita kepada orang lain, kita sendiri mesti merasai kebaikan-kebaikan yang ada pada produk-produk Shaklee. Tapi bukanlah semua produk. Sekurangnya cubalah satu dulu pun dah bagus. Kita mungkin pernah rasa tak sedap badan seperti lenguh-lenguh badan atau tekena selsema kan. Jadi kita boleh buca salah satu daripada produk Shaklee. Sebabnya Shaklee menyediakan solusi untuk setiap masalah begini. Contohnya pil kalsium Shaklee iaitu Ostematrix sangat sesui untuk masalah lenguh-lenguh badan. Maka kitalah yang menjai duta kepada produk yang kita jual. Kan lebih baik kita sendiri merasi kebaikan dan kita kongsikan manfaat kepada orang lain.

4    Dapat kongsikan kebaikan Shaklee

-       Konsep yang sama kalau kita makan Tom Yam di kedai Mak Cik Kiah. Lazatnya sampai tejuih-juih mulut kita menelannya sebab betapa sedap dan lazatnya tom yam kedai Mak Cik Kiah tu kan. Jadi kita akan share kepada kenalan-kenalan kita supaya mereka pun turut mencuba juga tom yam kat kedai tu tanpa ada sesiapa yang paksa kan. Dengan rela hati kita buat kan. Jadi begitu juga dengan bisnes Shaklee ni. Lepas kita dah cuba dan tahu sendiri kebaikan produk Shaklee, maka dengan senang hati kita dapat share kebaikan yang ada pada Shaklee kepada orang lain. Nak share pula ada pelbagai meduim kita boleh gunakan. Samaada secara online ataupun offline. Kalau suka oline, pilih saja sama ada nak share melalui fb, ig, blog atau youtube. Bergantung kepada kekuatan kita. Kalau lebih suka cara offline pun tak ada masalah. Boleh share kepada saudara mara, jiran-jiran atau rakan sekerja. Mudah kan?

5    Dapat bantu ramai orang untuk menikmati hidup sihat dan bebas kewangan.

-       Imah selalu tanamkan dalam hati buat bisnes Shaklee ni sebab nak bantu ramai orang hidup dengan lebih sihat dan bantu mereka jana pendapatan bersama. Setiap orang mempunyai impian untuk menikmati kehidupan yang berkualiti dan bebas daripada masalah kewangan kan. Sebab itu anda semua perlu join bisnes Shaklee ni. Bisnes yang semudah teknik ASB ini akan membantu mengatasi masalah anda.

§  A – Apply
Guna sendiri produk Shaklee. Rasai sendiri kebaikan dan jadi duta kepada bisnes sendiri.
§  S – Share
Kongsi kebaikan produk dan bisnes Shaklee kepada orang lain.
§  B – Build
Bina group yang bekerja bersama-sama untuk capai target dan bebas kewangan dan masa.

6    Bisnes Shaklee sesuai untuk semua golongan.

-       Ya, bisnes Shaklee memang sesuai untuk semua golongan. Sebab bisnes ini mempromosikan kesihatan. Jadi siapa sahaja berhak untuk berbisnes dengan Shaklee. Dalam bisnes Shaklee telah ada mereka yang berstatus pelajar pelajar tetapi berjaya menjana pendapatan puluhan ribu ringgit. Bahkan siap dapat beri duit poket kepada mak di kampung setiap bulan. Ada juga juga orang kampung yang nak dapatkan makanan pun susah. Tetapi lepas diperkenalkan dengan bisnes Shaklee alhamdulillah mereka dapat menikmati kehidupan lebih sempurna. Dalam bisnes Shaklee ni yang penting adalah tindakan. Tak ada istilah duduk saja atau goyang kaki dapat duit. Kalau difikirkan secara logik scamer pun call orang setiap masa kan untuk dapat income. Jadi nak dapat lebih perlu berusaha dengan gigih.

7    Bonus 3C Shaklee yang memang best.

-       Bagi Imah part ni lah yang paling best. Shaklee menawarkan ganjaran 3C kepada semua yang aktif dan berjaya mencapay tahap tertentu dalam Shaklee. C yang pertama adalah cash atau ganjaran wang secara tunai. Apabila seseorang pengedar Shaklee berjaya mendapatkan point terterntu dalam jualan, makan dia akan mendapat ganjaran bonus wang tunai. Begitu juga dengan pengedar yang berjaya naik rank dan berjaya membantu bisnes patner yang lain untuk naik rank, Shaklee akan memberikan ganjaran bonus cash. Banyak lagi bonus cash yang Shaklee berikan. Kalau nak dapat join la Shaklee dengan team Imah ya.

-       C yang kedua adalah ganjaran CAR iaitu Sahklee memberikan ganjaran sebuah kereta. Shaklee membuka peluang kepada semua pengedarnya yang berada dalam dalam rank Supervisor dan ke atas untuk menikmati bonus kereta apabila memenuhi syarat yang telah ditetapkan oleh Shaklee. Tak susah pun syaratnya. Sebab dah ramai yang dah dapat kereta. Bestye...

-       C yang terakhir adalah convention iaitu trip percutian dan pelancongan secara percuma ke pelbagai destinasi hebat seluruh dunia. Nak pergi buat umrah pun boleh tau. Paling best Shaklee tangung sepenuhnya tau.

Jadi kalau anda benar-benar berminat nak jana pendapatan dan ingin menikmati kehidupan yang lebih berkualiti, sihat dan bebas kewangan, bebas masa, inilah masanya anda join Shaklee  dengan menjadi bisnes patner Imah untuk Imah bantu anda semua. Anda tak tahu nak mula macam mana? Jangan risau Imah akan bimbing anda dari awal hingga berjaya. Jadi apa tunggu lagi call Imah sekarang di talian 011-56241909 atau tekan saja di link ini www.wasap.my/601156241909

No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com