ALHAMDULILLAH, DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: ALHAMDULILLAH, DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

12 March 2023

ALHAMDULILLAH, DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

Assalamualaikum. Salam sejahtera. 

Tahun ini kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri lebih awal kan. Dijangka 1 Syawal kan jatuh pada tarikh 22 April 2023. 




Dan bagi ibu bapa yang mempunyai anak-anak yang masih bersekolah, ianya menjadi tempoh yang agak perit kerana pertengahan bulan Mac 2023 ini sesi bari persekolahan turut akan dibuka. Ibu ayah perlu menyediakan persiapan untuk persekolahan anak-anak, dalam masa yang sama perlu menyediakan persiapan untuk Ramadhan serta baju raya Aidilfitri untuk sekeluarga juga. 

Satu tempoh yang struggle buat ibu bapa. 

Namun Alhamdulillah bagi kami pengedar Shaklee, sedikit sebanyak masalah ini dapat diatasi kerana kami akan dapat 'duit raya' awal daripada Shaklee. 


'Duit raya' yang dimaksudkan adalah pendapatan daripada bonus Shaklee akan masuk lebih awal daripada tarikh pembukaan sesi persekolahan, permulaan Ramadhan dan Hari Raya Aidilfitri. Bonus bulanan Shaklee kebiasaannya masuk tepat pada tarikh 14 habribulan setiap bulan tanpa gagal. 


Jadi, bagi ibu bapa yang merupakan pengedar Shaklee dan menjalankan bisnes Shaklee bakal menerima bonus lebih awal. Dan ini memberi kelegaan kepada kami. Alhamdulillah. 


APA YANG BOLEH DIBUAT DENGAN DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

Bonus Shaklee akan masuk tanggal 14 haribulan, dan selalu juga masuk lebih awal dari tarikh tersebut setiap bulan. Untuk bulan Mac dan bulan April nanti kita akan hadapi beberapa peristiwa penting.

Jadi, bonus Shaklee yang masuk awal sangat membantu. 


Persiapan Persekolahan Anak-anak

Sesi baru persekolahan bakal dibuka lagi seminggu dari sekarang. Manakala bonus Shaklee akan masuk lagi 2 hari. Jadi, masih sempat untuk sediakan kelengkapan sekolah untuk anak-anak sebelum bermula sesi baru.


Persiapan Ramadhan

Ramadhan pula akan tiba beberapa hari selepas buka sesi persekolahan. Jadi, lebihan bonus Shaklee boleh digunakan untuk mempersiapkan diri untuk menerima tetamu Ramadhan. 

Persiapan Hari Raya

'Duit raya' dapat awal, sudah tentulah digunakan untuk persiapan Hari Raya. Beli baju raya untuk anak-anak lebih awal sebelum menjelang puasa Ramadhan menjadi keutamaan. 


Hari Raya Aidilfitri tahun ini pula dijangka jatuh pada 22 haribulan April. Manakala bonus Shaklee akan masuk 14 haribulan. Duit bonus untuk April boleh digunakan untuk tambahan persiapan raya seperti perbelanjaan pulang ke kampung, persiapan duit raya untuk keluarga dan sanak saudara, pembelian barangan keperluan hari raya. 


Pendek kata, bonus Shaklee a.k.a duit raya awal dari Shaklee tahun ini sangat syok. 

Jika ada di kalangan anda yang juga ingin mendapat 'duit raya' awal dari Shaklee, masih sempat lagi dapat duit raya sebelum hari raya. Jom sama-sama jana pendapatan dari Shaklee.

Boleh hubungi saya ya untuk pendaftaran. 

Anda boleh juga baca lagi artikel tentang Duit Raya. Jemput baca ya. 


Hubungi saya, 

Rahimah, 

No. Tel: +6011-5624 1909

Follow dan Like kami di FB: Pengedar Shaklee Kuala Nerus





#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarShakleekualanerus
#shakleereadystock

-----------

PENAFIAN: 
Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.









No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com