Vitamin Kulit Cantik Dengan Harga Rahmah - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Vitamin Kulit Cantik Dengan Harga Rahmah

06 April 2023

Vitamin Kulit Cantik Dengan Harga Rahmah

Assalamualaikum dan salam ceria sahabat. 

Alhamdulillah kita sudah masuk fasa 10 Ramadhan ke-2 untuk 1444H tahun 2023, Fasa pengampunan dosa-dosa. 

Dalam masa yang sama, tidak ketinggalan kita juga mahu persiapkan diri untuk kehadiran Syawal kan. Sebut pasal hari raya, sudah tentu di pagi raya 1 Syawal kita mahukan penampilan yang cantik dan menarik kan. 


Pada entri kali ini, saya nak kongsikan satu berita gembira tau untuk semua yang mahukan kulit yang cantik di pagi raya. Shaklee ada buat satu promosi yang sangat tak masuk akal iaitu Promosi Vitamin Kulit dengan harga Rahmah.

  

Promosi Kaw Kaw Vitamin Kulit Cantik harga Rahmahl


Ada apa yang best sangat tentang 2 vitamin Set kulit cantik ni? 

ESP

ESP (Energizing Soy Protein) merupakan protein soya yang berkualiti tinggi. 


ESP merupakan protein soya yang penting untuk bantu kulit jadi lebih cantik berseri. 


Kepentingan protein untuk badan kita tersangatlah banyak. Protein terdiri daripada asid amino yang merupakan blok dalam penghasilan setiap sel badan kita. Badan kita menggunakan protein untuk membina dan membaiki tisu badan. 

Protein penting dalam menghasilkan otot, kulit, tisu, tulang, sendi, rambut, darah, dan pelbagai organ yang lain. Selain itu, protein juga penting dalam  penghasilan enzim, hormon, haemoglobin dan antibodi. 


Nampak tak betapa pentingnya fungsi protein dalam badan kita. Semua fungsi organ badan kita berkait dengan protein. Lagi-lagi dalam penghasilan kulit badan yang cantik, kita nak orang nampak kita cantik dan kita sendiri yakin yang kita benar-benar cantik kan. 


Protein membina tubuh kita, ibarat batu bata yang membina blok rumah. Ia penting untuk pertumbuhan, penyelenggaraan dan pembaikan tisu badan termasuk kulit kita. 


Protein ESP berperanan membina, melindungi, melembapkan dan menganjalkan kulit.


Antara kelebihan Protein ESP Shaklee:

❤ ESP menggalakkan pembaharuan sel kulit yang lebih sihat.

❤ Keistimewaan ESP Shaklee menggunakan sumber protein soya non-gmo iaitu soya yang tidak diubahsuai secara genetik

❤ Setiap hidangan ESP membekalkan 14gram protein yang berasaskan tumbuhan, bebas dari lemak yang biasa ada dalam protein haiwan. 

❤ Protein ESP mengandungi kesemua 9 asid amino yang sangat penting untuk keperluan badan kita.

❤  Yang paling penting, ESP mengandungi isoflavon (yakni sebatian semulajadi yang terdapat dalam soya) yang membantu mengikat reseptor estrogen di kulit kita. Ini akan membantu meningkatkan keanjalan kulit dan meningkatkan penghasilan kolagen juga. 



Sustained Release Vita-C

Vitamin C shaklee dikenali sebagai asid askorbik memainkan peranan besar dalam fungsi serta penyelenggaraan tubuh kita terutamanya kulit. 


Fungsi vitamin C bukan sekadar untuk kulit, tapi menyeluruh untuk sistem badan.


Di antara fungsi vitamin C untuk mencantikkan kulit:

🌽 Vitamin C bertindak sebagai antioksida dan melindungi kulit kita dari sinaran uv.

🌽 Vitamin C juga bertindak sebagai agen pengurangan pigmentasi.

🌽 Vitamin C berfungsi sebagai agen antiradang. 

🌽 Vitamin C juga merupakan molekul penting dalam penghasilan kolagen (sejenis protein yang terdapat dalam kulit, otot, tulang, saluran darah, sistem pencernaan dan tendon) badan kita, serta melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif. 


Kolagen penting dalam badan kita untuk meningkatkan keanjalan kulit supaya kulit lebih kukuh dan lembut, serta mengekalkan kelembapan kulit untuk mengurangkan kedutan. Jadi, fungsi vitamin C sangat penting dalam penghasilan kolagen bagi mencantikkan lagi kulit kita. 


Vitamin C bukan sahaja vitamin untuk cantikkan kulit sahaja, malah ianya mempunyai kelebihan untuk kuatkan sistem imun badan serta fungsi-fungsi lain badan kita.  Dan Sustained Release Vita-C merupakan vitamin C terbaik di pasaran. 


Testimoni Vitamin Kulit Cantik

Saya kongsikan beberapa testimoni vitamin kulit cantik daripada pelanggan kami yang telah mendapat kesan kulit lebih cantik setelah mengamalkan vitamin ini. 


#TESTIMONI 1



#TESTIMONI 2



#TESTIMONI 3

Vitamin kulit cantik bukan hanya untuk wanita, malah para lelaki juga boleh cuba dan dapat kesannya. 


Ini hanya beberapa maklumbalas yang saya kongsikan. Hakikatnya sudah ramai yang telah mendapat kesan baik daripada vitamin kulit ini. 

Mereka sudah dapat kesannya. Anda bila lagi?


Tambahan pula, untuk bulan April 2023 ini, Shaklee buat tawaran yang cukup tak masuk akal menjadikan lebih ramai pelanggan mengambil peluang dapatkan vitamin kulit ini dengan harga murah. 


Promosi Vitamin Kulit kali ini, 

Set kulit cantik : satu tong ESP dan sebotol vitamin C dengan harga hanya RM99 sahaja. Sedangkan harga asal RM288.75. 


Perbezaan harga yang sangat ketara kan. Memang kaw kaw betul harga rahmah yang Shaklee tawarkan untuk promosi kali ini. Murah sangat-sangat.

Jadi, jangan ketinggalan untuk mendapatkan vitamin cantik harga rahmah ini SEGERA! 


Dan setiap pembelian vitamin kulit harga rahmah ini anda boleh dapat pendaftaran keahlian Shaklee secara PERCUMA juga. 

Boleh daftar di SINI ya. 


Boleh hubungi kami untuk order. Saya  sebagai Pengedar Sah Shaklee Kuala Nerus juga menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD) bagi kawasan Kuala Terengganu dan Kuala Nerus. Bagi yang berada di luar kawasan, jangan risau kerana saya juga membuat pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 


Bagi anda yang berada kawasan Kuala Terengganu, Kota Bharu (Kelantan) dan Pasir Puteh (Kelantan) yang memerlukan vitamin Shaklee, kami juga mempunyai pengedar di kawasan berkenaan yang boleh melakukan  perkhidmatan Cash On Deliver (COD) terus kepada anda. 


Rahimah, 

No. Tel: +6011-5624 1909

Follow dan Like kami di FB: Pengedar Shaklee Kuala Nerus


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarShakleekualanerus
#shakleereadystock


--------------------------


PENAFIAN: 

Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.


 




















2 comments:

  1. Nak kulit cantik jangan lupa ambik set Rahmah ni. Berbaloi sangat. Murah dan jimat wang. Thanks for info sis.

    ReplyDelete
  2. Murah betul set rahmah ni 😍 lagipun ESP & Vitamin C memang the best!

    ReplyDelete

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com