Cara Dapatkan Vitamin Percuma dan Cash Rebate - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Cara Dapatkan Vitamin Percuma dan Cash Rebate

27 May 2023

Cara Dapatkan Vitamin Percuma dan Cash Rebate

 Assalamualaikum. Salam Zulkaedah 1444H. 

Sudah habis mood beraya kan? Duit dah banyak berhabis untuk beraya, best kan kalau boleh dapat benda free je waktu-waktu tengah tenat kewangan ni kan. 

Jom Kak Imah kongsi macamana cara nak dapatkan duit tepi a.k.a cash rebate sekaligus dapat jaga kesihatan dengan makan vitamin secara percuma.


Seronok kan bila berbelanja tapi dapat balik duit. 
 

Anda rasa suka tak bila membeli sesuatu barang kemudian dapat balik cash rebate daripada pembelian barangan tersebut? Cash itu pula automatik masuk dalam akaun bank kita. Siapa tak suka kan? Beli barang, dapat duit kita balik.


Nak tahu tak, dengan pembelian setiap vitamin Shaklee, anda boleh dapat CASH REBATE. Makin banyak anda berbelanja, makin banyak cash rebate yang anda boleh dapat setiap bulan tau. 


Macamana caranya tu?


Cash Rebate dari Shaklee 

Setiap vitamin Shaklee mempunyai nilai UV (point) tersendiri dan melalui pengumpulan point UV ini kita boleh dapat cash rebate. Setiap pembelian minimum 150UV (anggaran pembelian RM510) dan ke atas, kita boleh dapat cash rebate sekurang-kurangnya RM25 ke atas. 


Dan makin banyak pembelian, kita bolehl dapat lagi banyak cash rebate sehingga 21% iaitu lebih kurang RM2000 tau. Itu bagi yang beli untuk makan sendiri sahaja, bukan untuk tujuan berbisnes. Banyak kan?Dah macam dapat gaji sebulan bekerja pula kan. 


Bayangkan jika buat Shaklee sebagai bisnes, sudah tentu lagi banyak kita boleh dapat income seiring dengan usaha kita dalam aktiviti bisnes. Pendapatan daripada bisnes Shaklee ni boleh dapat unlimited tau. 


Nak tahu lebih detail mengenai bisnes Shaklee, boleh klik SINI tau.


Peluang untuk mendapat Cash Rebate sehingga RM2000 tau. 


Bagi yang hanya buat pembelian untuk tujuan makan sendiri sahaja pun berpeluang untuk mendapatkan cash rebate sehingga RM2000, dengan syarat merupakan ahli berdaftar Shaklee dan mempunyai ID Shaklee. Setiap pembelian produk menggunakan ID sendiri akan dikira UV point dan jumlah terkumpul setiap hujung bulan akan dikira untuk cash rebate. 


NAK DAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE, BOLEH KLIK >>> SINI


Sekiranya anda buat pembelian vitamin untuk seisi keluarga atau kawan-kawan juga menggunakan ID anda, UV point bagi ID akan turut dikira terkumpul. Dan secara tak langsung jumlah cash rebate yang bakal anda perolehi juga akan lebih banyak. 


Secara tak langsung anda bukan hanya boleh mendapat cash rebate dari pembelian produk Shaklee, tapi anda juga telah berkongsi manfaat dan kebaikan vitamin Shaklee kepada kesihatan saudara mara serta kawan-kawan juga. 


Bukan itu sahaja, anda juga dapat makan vitamin Shaklee secara percuma juga tau.

Macamana tu?


Makan Vitamin Secara PERCUMA


Dengan hasil cash rebate yang diperoleh daripada pengumpulan UV point di atas pembelian produk Shaklee tadi, anda boleh gunakan semula duit cash rebate tersebut untuk membuat pembelian vitamin Shaklee untuk tujuan makan sendiri tanpa perlu mengeluarkan modal daripada poket atau simpanan. 


Bayangkan anda dapat cash rebate sebanyak RM500, anda sudah boleh dapatkan satu set vitamin untuk kesihatan dan juga boleh dapat cash rebate kembali.

Lebih jimat kan. 


Macamana Nak Order untuk pengumpulan UV point? 

Terdapat 3 cara yang boleh anda gunakan untuk pembelian produk bagi melayakkan anda mengumpul point UV.

1# Pembelian terus daripada website Shaklee (menggunakan ID sendiri). Mahu dapatkan ID berdaftar dengan Shaklee, boleh dapatkan di SINI


 2# Pembelian melalui Kak Imah (upline anda). 

Boleh HUBUNGI KAK IMAH untuk buat order pembelian. 

 

 3# Pembelian di cawangan Shaklee seluruh Malaysia. 

Malaysia mempunyai cawangan Shaklee di : 

Home Office: Selangor

Branch Kuala Lumpur

Branch  Pulau Pinang

Branch Perak

Branch Kelantan

Branch Johor Bahru

Branch Sabah


 Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, mahupun ingin menyertai Kak Imah atau ingin mengetahui lebih lanjut berkaitan produk serta bisnes Shaklee boleh terus hubungi Kak Imah ya. 


Rahimah, 
No. Tel: +6011-5624 1909

Follow dan Like kami di FB: Pengedar Shaklee Kuala Nerus




#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#pengedarShakleekualanerus

#shakleereadystock




PENAFIAN: 

Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.


 


No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com