Indahnya Raya dengan Shaklee - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Indahnya Raya dengan Shaklee

01 May 2023

Indahnya Raya dengan Shaklee

 Assalamualaikum, Selamat Hari Raya Aidiflitri semua. Salam 10 Syawal. Rasanya belum terlambat untuk Kak Imah ucapkan Selamat Hari Raya, mohon maaf segala salah silap. 


Apa tema raya tahun ni? 

Kak Imah tahun ini raya bertemakan peach pink. Pakaian anak-anak ikut selera masing-masing asalkan warna hampir sama. Almaklumlah dah makin besar ni, masing-masing dah pandai memilih pakaian cantik di mata sendiri. Tak nak sedondon baju design yang sama.

Raya 2023 / 1 Syawal 1444H

Sudah masuk hari ke 10 Syawal ni, sudah selesai puasa enam ke? Ramai yang sudah mula berpuasa enam kan. Dan ramai juga yang masih penuh jadual jemputan open house raya. Apa-apa pun, sama-samalah kita jaga kesihatan. 


Sebulan kita berpuasa, jaga makan minum dan berat badan pun berkurangan. Jangan pula seminggu raya berat badan mencanak naik bagai dipam-pam sudah la.


Yang pastinya, untuk kekalkan berat badan dan tahap kesihatan yang baik sudah tentu berbaloi bila Raya dengan Shaklee


RAYA DENGAN SHAKLEE

Tahun ini kita beraya dalam cuaca panas yang sangat ekstrim kan. Ramai yang mengalami demam dan batuk berpanjangan sejak puasa lagi. Dan tak kurang juga kita dikejutkan dengan kes strok haba. 



Tingkatkan Tahap Imuniti Badan

Oleh itu, dinasihatkan semua untuk tingkatkan tahap imuniti badan. Sentiasa banyakkan minum air kosong dan kurangkan aktiviti fizikal luar rumah. Dan juga jangan lupa sentiasa sediakan bekalan suplemen yang diperlukan untuk kuatkan sistem imun badan. 

 

Suplemen yang dicadangkan untuk kuatkan imun badan 

Kekalkan Berat Badan Ideal

Selama sebulan kita berpuasa, berat badan turut menurun dan badan juga makin kurus kan. Namun, menjelang raya menjadi satu kesukaran untuk kekalkan penurunan berat badan disebabkan banyak makanan sedap-sedap terhidang. Tambahan pula, jemputan open house yang tidak putus-putus dengan juadah raya yang enak sangat menggugat iman. 


Bagaimana nak kekalkan berat badan ideal di musim raya?

'Raya dengan Shaklee' ada penyelesaiannya.


Suplemen khas untuk Raya Aidilfitri.









Antara suplemen yang wajib ada semasa beraya adalah:

#1.  Omega Guard

#2. Lecithin 

#3. Alfalfa

#4. Herblax 


Empat suplemen ini berfungsi dalam proses pembakaran lemak, dan detoks badan memandangkan hidangan makanan di hari raya kebanyakannya berkalori tinggi serta mudah 'menternak' lemak dalam badan kita. 

Jadi, badan kita perlukan makanan tambahan seperti suplemen untuk membantu menyahkan lemak serta detoks badan 

Rahimah, 
No. Tel: +6011-5624 1909

Follow dan Like kami di FB: Pengedar Shaklee Kuala Nerus




#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023
#pengedarShakleekualanerus
#shakleereadystock





PENAFIAN: 
Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.


No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com