Meriahnya Menu Open House Raya - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Meriahnya Menu Open House Raya

16 May 2023

Meriahnya Menu Open House Raya

Puasa Ramadhan sebulan. Hari Raya pun sebulan juga la kan? Meskipun berbaki lagi seminggu saja lagi bulan Syawal, tapi hari raya tetap masih disambut kan. Rumah terbuka sana sini, masih lagi meriah. 


Kak Imah pun baru sahaja pulang dari rumah terbuka anjuran sekolah anak-anak pagi ini. Dia punya makanan Hari Raya Open House tu meriah betul. Lagi pula konsep potluck, ibu ayah sediakan makanan serba sedikit, memang banyak betul la juadahnya. 


Tak kurang juga Open House rumah saudara mara, meriah dengan juadah beserta kehadiran sanak saudara juga. 




Bagi yang sedang dalam usaha menjaga badan a.k.a nak kurus sihat, tentu seram bila mengenangkan menu hari raya yang semuanya sedap tetapi cukup tinggi kalori kan. Nak menahan diri agak sukar memandangkan raya setahun sekali, menu raya pun setahun sekali dapat merasa makanan sedap-sedap. Sudahnya, melantak juga la makan serba sedikit.


Untuk mereka yang tengah dalam tempoh diet, Kak Imah cadangkan untuk sediakan suplemen sesuai sebelum menjamu juadah raya. 


Ada ke suplemen untuk raya? 


Tentulah ada. Khas untuk mereka yang nak mantain kurus sepanjang berhari raya. 


4 suplemen khas untuk Raya Aidilfitri


Omega Guard 


 


Lecithin 






Alfalfa Complex




Herblax 



Kesimpulannya, nak beraya sakan makan juadah raya tanpa rasa bersalah boleh sahaja. Tapi pastikan tahu tips dan pemakanan yang betul semasa beraya. Dan jangan lupa sediakan suplemen yang sesuai. 




Rahimah, 
No. Tel: +6011-5624 1909

Follow dan Like kami di FB: Pengedar Shaklee Kuala Nerus



#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#pengedarShakleekualanerus

#shakleereadystock



PENAFIAN: 

Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.



No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com