Mudahnya Renew Keahlian Shaklee - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Mudahnya Renew Keahlian Shaklee

27 May 2023

Mudahnya Renew Keahlian Shaklee

 Assalamuaikum dan salam sejahtera semua. 

Hari ini Kak Imah nak kongsi cara mudah nak renew keahlian Shaklee. Bagi yang sudah berdaftar sebagai ahli Shaklee, tahniah Kak Imah ucapkan kerana telah memilih suplemen terbaik Malaysia untuk kesihatan anda. Bagi yang belum berdaftar sebagai ahli Shaklee, boleh JOIN SHAKLEE sekarang dan nikmati pelbagai kelebihan sebagai ahli Shaklee. 


Boleh hubungi Kak Imah tau untuk tahu lebuh lanjut mengenai kelebihan sebagai ahli Shaklee. 


Bagi yang sudah berdaftar dan mempunyai ID Shaklee, tentu sedia maklum yang keahlian Shaklee perlu diperbaharui setiap tahun tau.  Pihak Shaklee tetapkan untuk renew keahlian Shaklee setiap tahun sebagai cara untuk mendapatkan rekod kemaskini data customer yang aktif dari semasa ke semasa. 


Menjadi perkara biasa jika kita berdaftar dan menjadi ahli dengan mana-mana organisasi, perlu untuk perbaharui keahlian dalam tempoh tertentu bagi memudahkan pihak organisasi mengenalpasti customer yang betul-betul aktif berada dalam organisasi. 


Untuk Renewal Shaklee sebenarnya sangat mudah tau. 

Shaklee menetapkan tarikh lahir kita sebagai tarikh tamat tempoh keahlian bagi tiap tahun supaya mudah untuk kita ingat. 


Dan untuk memperbaharui keahlian Shaklee, cukup mudah. Setiap ahli Shaklee hanya perlu membuat pembelian sekurang-kurangnya satu produk Shaklee yang mempunyai UV point dan automatik keahlian Shaklee akan terus dikemaskini sebagai aktif. Tidak perlu untuk buat apa-apa pembayaran yuran tambahan, hanya perlu kekal aktif dengan hanya membuat pembelian menggunakan ID sendiri. 


Pihak Shaklee juga akan remind kita dalam  tempoh 3 bulan sebelum tamat tempoh keahlian. Dan ahli yang membuat sebarang pembelian dalam tempoh 3 bulan sebelun tamat keahlian pun boleh dikira renew dan ID automatik aktif sehingga tamat tempoh tahun hadapan.


Macamana   cara nak renew keahlian?

Ahli Shaklee boleh terus buat pembelian di website SHAKLEE menggunakan ID serta kata laluan masing-masing dan jangan lupa untuk klik ✅ Renewal untuk mengaktifkan keahlian. 

Selain itu, jika ahli Shaklee berada berdekatan dengan mana-mana branch Shaklee seluruh Malaysia, anda juga boleh terus renew keahlian di kaunter branch sambil mencuci mata serta shopping di branch sekali. 

Jika anda sebelun ini berdaftar keahlian dengan Kak Imah, anda juga boleh hubungi KAK IMAH untuk mengetahui lebih lanjut tentang cara renew. InshaAllah kak Imah akan cuba bantu anda. 

Peluang Renewal Keahlian dengan pakej murah


Oh ya, jika ada di kalangan anda yang tempoh keahlian Shaklee bakal tamat dalam tempoh lagi 3 bulan, kak Imah mahu khabarkan satu berita gembira. 

Pada bulan ini, pihak Shaklee ada buat promosi kaw kaw tau. Setiap pembelian set di bawah ini, anda boleh terus renew keahlian juga secara automatik. 




Setiap pembelian twinpack Vitamin C atau ESP dengan harga tak masuk akal RM99 sahaja, anda boleh terus perbaharui keahlian anda. 








Juga pembelian mana-mana set Rahmah juga boleh terus aktifkan kembali ID Shaklee.  

Kedua-dua promosi Flash Sale dan promosi Set Rahmah ni amatlah murah tau. Memang rugi jika tak dapatkan set ini. Sudah alang-alang mahu renew keahlian, apa kata rebut peluang penjimatan sekali. 


Promosi ini bakal berakhir pada 31 Mei 2023, lagi 5 hari tau. 

Dan bagi yang belum berdaftar sebagai ahli Shaklee, juga boleh rebut peluang untuk mendapatkan keahlian PERCUMA dengan pembelian set promosi ini juga. Jimat RM35 yuran pendaftaran keahlian tau. 


Sekiranya anda berminat untuk mendaftar keahlian, boleh DAFTAR AHLI hari ini.  Jika ada sebarang kemusykilan dan perlukan khidmat nasihat, anda boleh terus hubungi kak Imah ya. 

Rahimah, 
No. Tel: +6011-5624 1909

Follow dan Like kami di FB: Pengedar Shaklee Kuala Nerus




#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

#pengedarShakleekualanerus

#shakleereadystock




PENAFIAN: 

Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.


 





No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com