Kisah Seram - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Kisah Seram

01 June 2015

Kisah Seram

#Entri 30

Teks dan Foto: Siti Rahimah Abu Bakar

Awas, kisah seram.

.

Saya baru sahaja berpindah rumah.
Dan saya agak pelik melihat beberapa tampalan kertas A4 nama Allah dalam setiap bilik dan dalam bilik yang saya duduki siap ada satu rantai ukiran Allah diletakkan di tombol pintu.
.
Tapi saya tak bertanya lebih. Rupanya malam itu barulah penghuni seorang ini beritahu dia pernah diganggu dan pintu bilik saya itu terbuka dengan sendirinya walaupun sudah ditutup dengan rapat.
.
Saya secara jujurnya pernah sahaja beberapa kali diganggu ketika di asrama dll semasa kecil. Tapi semakin dewasa saya makin mengerti jikalau Allah tidak mengizinkan tiada satu kuasa yang lebih berkuasa utk melawanNya.
.
Dan bagi saya, perlindungan Allah bukan tampalan di dinding atau rantai ukiran Allah. Ia datang dari hati yang dekat dgn Allah.
Ia datang drpd hati yang bersih jauh daripada keladak-keladak yang kotor.
.
Seorang kawan saya siap berkata "Ni (tunjuk tampalan A4 di dinding) kalau hantu tengok pun dia gelak kot"
.
Secara senyap saya setuju dengan statement beliau.
.
*Mahu tahu bagaimana untuk mendapatkan hati yang bersih dan suci daripada keladak, jom baca lebih banyak kupasan dalam Buku Hidup Luar Biasa mengupas 21 formula asas dan praktikal dalam kehidupan.





Boleh dapatkannya di sini. Hubungi saya Rahimah di talian 012-9636285 atau emel sitirahimahabubakar@gmail.com.

No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com