Keistimewaan Vitamin C Shaklee - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Keistimewaan Vitamin C Shaklee

21 October 2018

Keistimewaan Vitamin C Shaklee

Keistimewaan Shaklee.

Apa keistimewaan vitamin C shaklee ini yang membezakan dengan vitamin C lain?

Vitamin C Shaklee atau nama panjang dia Sustained Release Vita-C Plus™ adalah produk semulajadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Kalau kita ambil vitamin C daripada makanan seharian kita dalam kuantiti yang banyak sekaligus kononnya nak dapatkan hasil yang optimum sekalipun, belum tentu badan kita akan serap semua vitamin C tersebut kerana vitamin C sejenis mineral yang larut air. Badan akan serap vitamin C dalam kadar tertentu, manakala baki vitamin C yang selebihnya akan dibuang oleh sistem perkumuhan kita dan tidak akan disimpan dalam badan. Jadi, rugi bukan?

Sustained Release Vita-C Plus shaklee mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurangkan pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam. 

Selain itu, vitamin C shaklee juga diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesanannya.

Jadi, anda rasa vitamin C shaklee ni bagus ke sangat bagus? 

Nak dapatkan vitamin C shaklee ini di mana ya?

Jangan khuatir, boleh dapatkan vitamin C shaklee ini daripada kekmah. Pm je kekmah ye. jangan malu jangan segan. Ada sebarang  kemusykilan, kekmah akan cuba selesaikan. Free Konsultansi.
#PengedarShakleeKualaNerus
#GongBadakKualaTerengganu
#whatsapp0105511909

No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com