Kepentingan Vitamin B Complex Untuk Badan Kita - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Kepentingan Vitamin B Complex Untuk Badan Kita

14 October 2018

Kepentingan Vitamin B Complex Untuk Badan Kita

Assalamualaikum. Salam sejahtera.

Anda sudah ambil vitamin B belum hari ini?

Vitamin B ni penting sangat untuk fungsi tubuh kita kerana ia membantu menukarkan makanan kepada tenaga untuk sel-sel badan kita.

Awal pagi badan memanglah terasa segar dan cergas lagi bukan? Tetapi nanti apabila sudah petang, selepas sudah penat buat kerja itu dan ini, tubuh badan pun sudah lesu tidak bermaya.

Amalkanlah Vitamin B Complex shaklee.







Kepentingan Vitamin B Complex Shaklee


Vitamin B Complex shaklee dilengkapi dengan kesemua lapan vitamin B yang diperlukan badan, iaitu Vitamin B12, Riboflavin, Tiamin, Niasin, Asid Pantotenik, Biotin, Vitamin B6 dan Asid Folik.

Kesemua lapan vitamin B ini sangat diperlukan untuk menjadikan tubuh badan kita sihat.


Antara fungsi Vitamin B Complex shaklee:

Antara fungsi Vitamin B Complex Shaklee:

1) Menghasilkan tenaga dan membantu meningkatkan kemampuan berfikir.
2) Merangsang pertumbuhan kanak-kanak
3) Penting untuk kesihatan kulit, mata, kuku dan rambut
4) Mencegah stres dan menguatkan antibodi tubuh
5) Mencegah anemia dan penting untuk proses pembaikan sel darah merah

Untuk ibu hamil sangat digalakkan pengambilan Vitamin B Complex shaklee ini kerana ianya sudah All in One. Tidak perlulah hendak telan pil asid folik yang memang betul-betul mencabar lidah semasa hamil.

Kekmah faham sangat bagaimana rasanya seksa hendak makan tiap 4 jenis pil wajib untuk ibu hamil sepanjang kehamilan. Tambah-tambah pil asid folik warna kuning kecil itu bukan? Sangat susah hendak menelannya kerana rasa pahitnya itu yang melekat pada lidah boleh membuatkan kita rasa hendak muntahkan balik segala isi perut.

Dengan vitamin B Complex Shaklee ini sudah dilengkapi dengan asid folik sekali dalam satu tablet, jadi selamatlah lidah anda dari rasa pahit ubat kuning kecil itu.

Untuk mendapatkan kesan optimum untuk kulit serta kesihatan ibu dan anak, anda digalakkan mengamalkan set kehamilan shaklee. Ianya sudah cukup lengkap dengan segala keperluan vitamin dan mineral yang diperlukan tubuh sepanjang kehamilan dan ianya boleh juga terus diamalkan ketika daIam pantang dan selepas habis pantang. Sangat menjimatkan bukan?





Terbukti Mudah dan berkesan.

Jadi yang hendak order atau inginkan khidmat nasihat berkaitan kesihatan boleh hubungi kekmah ya.

whatsapp: 010-5511909
Facebook: Siti Rahimah
Page: Pengedar Shaklee Kuala Nerus
Instagram: Shaklee Kuala Nerus

No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com