Apa Kata Pengguna Vitamin C - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Apa Kata Pengguna Vitamin C

15 October 2018

Apa Kata Pengguna Vitamin C

Assalamualaikum. Selamat pagi semua.

Ramai yang cakap vitamin C ini bagus untuk rawat masalah kesihatan kita terutamanya masalah kulit. Tapi apa buktinya?

Pagi-pagi ini jom kita cerahkan biji mata kita lihat apa kata pelanggan tentang vitamin C shaklee.


  

"Saya suka Vitamin C kerana ia membantu parut jerawat saya lebih cepat pudar".

(Nisak Shukor, pengguna Vita-C Plus)


"Saya suka C Vitamin C kerana ia bantu kulit makin cerah, jerawat cepat mengecut dan tiada parut jerawat. Paling best selsema dan demam pun dah lama tak menyinggah."
(Mylea Abdullah, pengguna Vita-C Plus).



"Sejak saya amalkan Vitamin C, masalah kulit semakin baik. Tona kulit semakin sekata, kulit sudah tidak berminyak dan tidak lagi kusam. Kulit saya semakin berseri. Satu bonus pula sistem imun badan saya makin kuat. Kalau sebelum ini, saya akan cepat demam dan selsema. Tapi sejak ambil Vitamin C, saya susah untuk dapat demam."

(Puan Irahartatik Rusdi, Pengguna Vitamin C Shaklee sejak tahun 2016)


"Vitamin C banyak bantu masalah saya seperti masalah kulit berjerawat dan kulit berminyak. Saya juga perlukan Vitamin C untuk menguatkan antibodi saya. Dulu kulit saya kusam. Alhamdulillah, sekarang sudah nampak glowing sedikit. Tambah lagi saya juga pakai skincare youth (shaklee). Memang terbaik."

(Puan Izni Malek, Pengguna Vitamin C sejak tahun 2015) 



"Vitamin C pilihan saya kerana selain untuk mendapatkan kulit yang cantik, ia juga menguatkan imun badan saya. Waktu pagi saya selalu pening-pening. Selepas ambil sebiji Vitamin C bersama air, terus selesai masalah pening saya. I love Vitamin C Shaklee."
(Puan Nursalwa binti Ibrahim, Pengguna Vitamin C Shaklee)


Sudah jelas Vita-C Plus (Vitamin C Shakelee) terbukti membantu mengatasi banyak masalah kulit dan menguatkan sistem imun tubuh badan kita.

Amalkan ambil vitamin C setiap hari selain boleh mencantikkan kulit, yang lagi best ianya boleh meningkatkan sistem imun badan, antibodi badan jadi lebih kuat. Itu perkara yang penting yang perlu sangat kita jaga. Kalau badan sudah cantik luaran tapi antibodi tidak kuat, penyakit mudah menyerang. Cantik itu sudah tidak lagi bermakna apabila badan kita sakit. Betul tak?

Jadi, anda yang inginkan kulit cantik dan sihat serta kuat tubuh badan, jom amalkan Vitamin C dalam diet seharian anda. Boleh hubungi Kekmah untuk order dan konsultasi percuma.



whatsapp: 010-5511909
Facebook: Siti Rahimah
Page: Pengedar Shaklee Kuala Nerus
Instagram: Shaklee Kuala Nerus

No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com