KENAPA ANDA PELU BUAT BUSINESS SHAKLEE DARI SEKARANG? - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: KENAPA ANDA PELU BUAT BUSINESS SHAKLEE DARI SEKARANG?

24 April 2020

KENAPA ANDA PELU BUAT BUSINESS SHAKLEE DARI SEKARANG?


Assalamualaikum wbt. Hari ni Imah nak share sikit kenapa Imah memilih biz Shaklee berbandng biz yang lain? Walaupun Imah dah ada gaji sendiri pon still buat bisnes Shaklee. Sebab apa? Pertamanya sebab Imah tak nak bergantung hanya kepada satu sumber kewangan sahaja. Korang semua pun faham kan ekonomi sekarang semua perlukan duit. Harga barang yang naik selama ni tak pernah turun pun. Jadi kalau nak harapkan satu sumber kewangan sahaja memang tidak cukup. Jadi Imah tak nak berada dalam zon selesa macam tu. Sebab tu Imah decide untuk buat biz Shaklee ni. Alhamdulillah memilih Shaklee untuk biz adalah pilihan yang sangat tepat!


Keduanya seba income bisnes Shalee ni unlimited Bisnes yang kukuh pulak tu. Bisnes Shaklee nie bukan mcm bisnes dropship biasa, bisnes Shaklee boleh dijadikan kerjaya. Yang penting boleh diwariskan kat anak2 nanti. Slip gaji pon di iktiraf bank. Jadi boleh la kumpul aset dari sekarang. Nak beli kereta, umah ke, boleh jer guna slip gaji dari Shaklee. Ketiga, biz Shklee ni senang nak handle dan hanya perlu follow sistem yang sudah ada jer. Imah dulu waktu mula-mula nak start memag zero. Tak ada basic langsung. 

Beruntungnya dalam biz Shaklee ni ada leader yang akan guide kita dari A hingga Z selagi kita mahu nak berjaya. Kita pun tak perlu nak simpan stok, tak perlu nak pos oder custemer. Just cari custmer sahaja dengan sistem yang yang dah ada. Hasilnya Alhamdulillah hari ini Imah berjaya raih income yang agak lumayan.



Jadi Imah nak ajak anda semua untuk bersama-sama dengan Imah buat biz ni. Tak rugi pun. Buang jauh-jauh alasan mcm ni "Saya tak nak la jual supplemen Shaklee ni. Sebab ramai dah yang jual.. kompem tak laku lah kalau saya jual jugak."  Please sahabat2 yang nak BERJAYA!!! Buang jauh2 sifat negatif macam ni. . Set dalam minda kita bahawa “aku mampu buat macam orang berjaya buat”. 


Perkara paling penting yang kita KENA UBAH dulu untuk kita berjaya dalam hidup adalah "MENTALITI KITA" kita. Latih otak kita cakap "AKU PASTI BOLEH , AKU PASTI BERJAYA, AKU PASTI CAPAI TARGET BONUS AKU RM2,000 BULAN INI maka AKU PASTI DAPAT !" Berkata2lah yang POSITIF. . Orang lain boleh buat kenapa kita tak boleh? Followlah mereka yang selalu POSITIF & BERJAYA. . Percayalah, rezeki Allah s.w.t. MAHA LUAS ' Yakinlah , hanya Allah s.w.t. YANG MEMBERI REZEKI ! . Nak mula BIZ SHAKLEE ?

Tengok ni. . Increment "gaji" dalam masa 3 hari. . . Best kan? Takyah tunggu 1tahun nk increment . . . 


Yang lagi best kita ada income tepi selain gaji. Sapa tak mahu kan? Mesti semua nak. Jadi mulalah sekarang atau nak tengok jer kejayaan orang2 yang berani cuba & nak belajar benda baru? Nak join bisnes shaklee? . 

Mulakan sekarang! RM35 sahaja yuran pendaftaran. tak perlu modal tak perlu stok. 

Call Imah sekarang 011-56241909

atau klik wassap di SINI







No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com