Promosi Set Puasa Shaklee - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Promosi Set Puasa Shaklee

05 April 2020

Promosi Set Puasa Shaklee


Assalamualaikum wbt.

Ramadhan dah makin dekat kan? Beberapa hari je lagi kan. Dah bersedia ke?

Untuk puasa yang akan tiba ni, Shaklee ada lancarkan promosi untuk Set Puasa Shaklee.

Set Puasa ni khas untuk seisi keluarga tau.

 Antara promosinya Performance Drink Perisa Orange dan juga perisa Lemon-Lime untuk kekalkan kandungan air dalam badan dan mengelakkan keletihan melampau semasa berpuasa.



Juga ada Cinch Shake dengan 3 perisa; Vanilla, chocolate dan Cafe Latte. Cinch Shake ni merupakan sumber protein yang berkualiti untuk memberi tenaga dan kenyang lebih lama serta boleh membantu mengempiskan perut tau!



Untuk anak-anak yang baru nak belajar berpuasa, boleh bagi Meal Shake dan juga Performance Drink. Meal Shake dapat memberikan tenaga supaya anak kekal cergas ketika berpuasa.



Bagi mengurangkan rasa mengantuk di siang hari ketika berpuasa, boleh ambil Cinch Tea ketika bersahur.



Bagi ibu yang hamil dan menyusukan anak, boleh amalkan protein ESP yang memberikan tenaga dan memastikan susu badan cukup untuk anak. Almaklumlah berpuasa ketika hamil dan menyusukan anak ni satu tempoh yang sangat mencabar kan..




Promosi Set Puasa Shaklee ni sehingga 30 April 2020 (selagi stok masih ada). Setiap kali puasa, Set Puasa Shaklee ni menjadi rebutan ramai tau. Jadi, anda boleh dapatkan Set Puasa ni secepat mungkin selagi stok masih ada.





Anda berminat mahu dapatkan Set Puasa Shaklee ini? Boleh terus menghubungi saya seperti maklumat yang tertera di bawah atau klik saja link whatsapp saya di SINI


Whatsapp : 011-56241909 (Rahimah)
Facebook : Siti Rahimah
Facebook Page: Shaklee Kuala Nerus


Sekiranya anda berminat untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee dan dapatkan penjimatan 15% hingga 20% harga untuk setiap pembelian, boleh daftar di SINI





.



No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com