Testimoni abag tabligh pulih dari Covid19 - Vitamin Cantik Sihat Vitamin Cantik Sihat: Testimoni abag tabligh pulih dari Covid19

20 April 2020

Testimoni abag tabligh pulih dari Covid19


Assalamualaikum wbt. jumpa lagi kita dalam perkongsian bersama Imah ni. hari ini Imah nak share satu testimoni dari salah seorang pesakit yang positif Covid19 telah sembuh dan telahpun discaj keluar dari hospital. 

Saudara Faiz ni antara salah seorang daripada kluster tabligh yang dijangkiti. Katanya pulih antaranya asbab vitamin Shaklee.. Alhamdulillah, semua dengan IzinNya..


"salah satu asbab ambik shaklee"


 "Vitamin C wajib ambik"








"Nafas semakin baik"






Jadi bagi kita yang masih sihat walafiat ni sama-samalah kita mejaga kesihatan badan kita. Kuatkan imun badan, hospital tak ada ubat khusus lagi untuk covid19, bergantung kepada imun badan kita je yang mampu lawan virus.

Satu lagi Imah nk pesan, bagi anak-anak yang tak suka makan sayur tu sangat-sangat lah dinasihatkan untuk ambil Vitamin untuk kuatkan imun mereka. Jauhkan mereka dari segala bentuk virus yang boleh mneyerang tubuh badan mereka. Gambar vitamin untuk anak-anak boleh lihat bawah  ni.



Bagaimana cara untuk dapatkan vitamin bagi menguatkan imun badan, boleh hubungi Imah di talian 011-56241909 atau tekan saja link INI



No comments:

Post a Comment

Vitamin Cantik Sihat © . Designed by MaisarahSidi.com